Thursday 20 August 2009

Rust...

Het is hier bijna 22uur, donker en vanuit mijn raampje zie ik nog 2 gekken druk werken op kantoor. (kan niet gezond zijn?) I. en ik zijn net terug van Majorstuen waar we uitgenodig waren voor een lekker avondmaal bij haar oma. Heerlijke Kjøttkaker (gehaktbrood op zijn noors?) met aardappeltjes, veenbessenconfituur en heerlijk erwtenmoes. :D Weer heerlijk ons buikje rond gegeten, misschien wel iets overdreven. Nu ja Mormor (Oma T.) zegt altijd "je moet alles opeten, dan wordt het morgen mooi weer!", we zullen dat dan maar doen hé. Zoals het weer er nu uitziet gaan we morgen goed uitgeregend op het werk aankomen. Niet zo erg want dan kan ik mijn nieuwe regenbroek eindelijk eens testen. ^^

De dag was weer uitzonderlijk kalm vandaag, slechts 2 fietsen in de werkplaats, het zal niet aan ons gelegen hebben. De winkel heeft nog nooit zo vol gestaan met de laatste nieuwe modellen, uitrusting en grijnzend verkopers. Iedereen houdt zich ondertussen maar wat bezig met kuisen, fietsen monteren, stock aanvullen,... nu ja, iedereen is misschien veel gezegd want er zijn er die nog geen werk zouden zien al beet het in hun neus. Tja, ondertussen leren we elke dag bij: schijfremmenvolledig reviseren, verende vorken openhalen, kleine trukken van de foor,... een dag waar je niets geleerd hebt is een dag verloren.

Vandaag een speciaal fietsmerk in de aanbieding:
Wolfhound Cycles

No comments:

Post a Comment