Saturday 15 August 2009

Jippeeee!

Haha, vandaag een vrije dag! Dat betekent dat we niet goed wisten wat eerst doen.
I. is vandaag terug van bootcamp hudøy, ergens vanonder aan de Oslo fjord dicht bij Tjøme waar we vorige zomer op vakantie konden gaan. Vanmorgen dan maar snel even alles opgeruimd want het was hier een beetje een rommelkot aan het worden, komt ervan van een week hier alleen te zitten. :P Dan op zoek naar een pc winkel die een behuizing verkocht voor een 3.5" harde schijf, mijn WD MyBook heeft zijn geest gegeven want hij kon niet tegen de Noorse stroom denk ik. Ergens deze zomer zag ik een mooie vonk verschijnen toen ik hem inplugde in het stopcontact, nu is dus de voeding kapot maar de schijf was nog wel goed hoopte ik. Dus dat spel vakundig ontleedt en op zoek naar een nieuwe behuizing voor al mijn data. Vrij snel gevonden eigenlijk en "niet duur" voor noorse standaard, alles macheert nog dus ikke content.

Vandaag ook even wat gek gedaan in de Spinn shop want ik had dringend eens een extra fietsbroek nodig, niet te vergeten een regenbroek... Ja, tot zover de noorse zomer dus. :(
Heb mezelf dan maar een hele outfit aangeschaft van ons winkelteam, ziet er absoluut niet slecht uit. Binnenkort volgen uiteraard de foto's van deze amateur in zijn apenpakkie. Viel wel omver van de prijs van die regenbroek, amai men botte, een dikke €170! Gelukkig is het altijd solden als je werkt bij Spinn. Muhahahaha!!! Het is er by the way eentje van GORE, dus waterdicht zijn is alleszins geen enkel probleem.

Vandaag eindelijk ook mijn loon gestort gekregen en mijn bankkaart die aankwam! Wat een dag!
Voelt een beetje als mijn verjaardag, op de taart en kaarsjes na dan. :D
Heb gisteren ook voorgesteld dat mijn belgische vlag in onze winkel komt te hangen in een soort van Belgisch hoekje. Zou wel vet zijn want we verkopen Ridley, wat een belgisch merk is dus dat komt mooi uit. ^^

We gaan proberen bij elke blog eens een bekend of wat minder bekend Fietsmerk aan bod te laten komen. (in willekeurige volgorde.)
Het fietsmerk van de dag is vandaag FATMODUL.
Proper afgewerkte fietsen uit duitsland met voor elk wat wils!

Goed den deze gaat even zijn meisje verwennen...
Tot blogs!

We

No comments:

Post a Comment